wat eten we vandaag

Eten is een fenomeen,.dat kan je overal op straat,.rond 11 uur in de ochtend ,soms eerder al wordt de straat, overal omgetoverd, tot 1 grote markt met kraampjes. Voor kledi.g,souvenirs, maar vooral eetstalletjes,.de meest exotische zaken kom je er tegen.Had voor de gein met Jeroen , n collega van me werk het erover eens gefrituurde beesten te eten,..wel ik kon de verleiding niet weerstaan n scorpio Nasr binnen te werken, krekels en larven, volgen later,..aan de kakkerlakken waag ik me niet!...brrrr,verder heel ,heel soorten vers fruit,..dus doe mij maar n shake…voor het held hoef je het niet te laten, dat bordje met rijst,kip,groente, met daarbij een kop soep,soort dorp incl een fles water, omgerekend, 84 eurocent….hoe kan het…....Vandaag de dag begonnen met n bakkie DE, jij gekke DrEe heeft n koffiezet apparaat mee….nu nog na te genieten van alwéér n enoverende dag,..ik ging wandelen richting paleistempel,..kom ik een locap tegen,..hij zij,..ken jij dat beeld,..toevallig in me reisgids gezien..Ramas de 1e..zoiets, ik vertelde hem dat, nou ik had zijn hart gestolen,.wij samen met de kaart erbij..ging ie wat voor me plannen ,..nou nou,.ik kwam via een tuk tuk, terrecht als enige privé passagier in een longtailboot terrecht, kreeg een rondvaart van ruim anderhalf uur,..helemaal te gek, onderweg n tussestop aan wal gemaakt,..gave tempel,...ik terug lopend naar mw hostel,..kwam ik het nationaal mediteercentrum tegen,..hup ik naar binnen,..pfff werd overdonderd, door de grote,schoonheid, van alle gouden bhoedda's, wat n foto's vandaag kunnen maken…prachtig,..en het nationaal paleis helemaal niet gezien,...en daar was ik naar op weg…haha..volgt dus….met mij méér dan okee, liefs DrEe.

Foto’s 1 - 12 van 12   |