Mijn ideale plek in Nap Park hostel

12 januari 2014 - Bangkok, Thailand

Ik las in de folder dat er een klein dakterrasje in het hostel aanwezig was, ik ben op zoek gegaan en gevonden,, en hen me stekkie gevonden,de zon schijnt er s,morgens, dus hier drink ik me bakje koffie en groet de mooie dag die weer komen gaat.Waarom is deze plek zo speciaal, door het ontwerp, het is maar klein ik schat 3X3 meter, er staan een fonteintje te kletteren, onder in de bak wemeld het van kleurrijke violen,de witte stenen, de bamboewanden,de planten die heerlijk geurende bloemen dragen, het offeraltaar voor het Bhoedisme, het tafeltje en n stoeltje gemaakt van mooi gevormde boomstammen, de vogeltjes die roedels zingen,zo mooi nooit eerder gehoord, het lekkere briesje,..ach ik kan wel ff doorgaan zo....zoveel FENG SUI is hier te voelen,..ik zal het missen.

1. Sandra:
    11 januari 2014
    Wat n mooi en heerlijk hoekje !
  2. Richard:
    11 januari 2014
    Wat kan het leven toch mooi zijn.
  3. Helena:
    11 januari 2014
    Ziet er super relaxed uit!
  4. Sylvia Surie:
    11 januari 2014
    Ach André, je bent er net dus kan je nog lekker lang genoeg genieten..;)
  5. Lunamaya:
    11 januari 2014
    Andreeeee geniett ervann we missen je op de werkvloer:)maar daar hoef jij niet voorlopig aan te denken!!heeel veeel plezierr geniet ervann take care en i will follow u ciaooooo je blog ziet er goed uit!!xxx
  6. Vanessa:
    12 januari 2014
    Hey Dre, goed bezig! Lekker volop aan het genieten zie ik.
    Enjoy the good life, dan geniet ik mee van de plaatjes en je blog.
    Take care! ;-)
  7. Christine:
    12 januari 2014
    Wat een heerlijke plek voor koffie! Super, geniet er nog maar even van!
  8. Debby:
    12 januari 2014
    Ga je zo'n plekje thuis namaken in je tuin! En je gaat vast nog heel veel plekjes tegenkomen die je gaat missen, tis zo'n andere wereld. Krijg van Veer net een foto op de App in korte broek en teenslippers, ze zijn vanmiddag aangekomen en gaan naar t strand in Gambia, moet niet veel gekker worden met al die globetrotters om me heen! Morgen gewoon weer werken en de thuisprikken doen! Ik geniet met je mee Dree! :)
  9. Andre:
    12 januari 2014
    Dennis, ik ben blij dat je dochter goed is aangekomen in Afrika, natuurlijk teenslippers en korte broek,...maar ik begrijp wat je bedoeld, sterkte in de strijd!
  10. Flip:
    12 januari 2014
    Ik beleef je verhalen of ik in je rugzak zit.
    Geweldig.
  11. Cora:
    13 januari 2014
    Wauw, wat een mooi plekje! Das Genieten. Je krijgt vast nog veel meer moois te zien, wat je gaat missen, maar daar moet je niet aan denken. Leef in en van het NU!
  12. Cor de Wit:
    Beste Andre,
    wat een geweldige ervaring zo'n avontuurlijke reis naar en door Thailand .Wij genieten met je mee door je boeiende verhalen en mooie foto's ( ik denk dan terug aan een vakantie op Bali ) Geniet ,relax ,maar kijk goed uit . Cor en Riet
  13. Ron:
    13 januari 2014
    Mooi gesproken Andre, het is net of ik naast je sta.