Landing op het strand

28 januari 2014 - Phuket, Thailand

Levensgevaarlijk, je hangt wel aan n speedboot,,een landi.g in zee lijkt me veiliger, het voordeel van op land landen is voor hun,je hoeft geen parachute en meters kabel,plus poppetje te bergen, dat vergt veel tijd, nu is de volgende persoon ook veel eerder aangehaakt,..het blijft n spektakel.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Sandra:
    28 januari 2014
    Waarom krijg ik ze niet afgespeeld ? Kan iedereen de filmpjes wel zien ?
  2. Andre:
    28 januari 2014
    Heb geen idee Sandra,wellicht n andere mediaspeler kiezen.....
  3. Sandra:
    28 januari 2014
    Ik heb het op mijn Samsung geprobeerd, daar lukt het wel ! Vreemd, maar ik kan ze nu wel zien ;-)
  4. Eleonora:
    28 januari 2014
    Ben jij dat echt?? Dre? geweldig ,wat een ervaring en allemaal mooie filmpjes en...die van die tempel ...lijkt wel niet echt zoooooo mooi,die kleuren zo fel, het is dat die vent daar liep anders //geloofde ik het echt niet, jee o jee ...wat maak jij mooie dingen mee, en door te kijken elke dag naar je verhalen/fotó s/filmpjes kan ik t ook zien ,heel fijn ,liefs Eleonora .
  5. Andre:
    29 januari 2014
    Sandra, omdat ik met me telefoon film, kan dat de reden zijn dat jouw Sammie ze wel kan afspelen.
  6. Andre:
    29 januari 2014
    Eleonora ik hang niet aan die parachute, ben het in overweging aan het nemen