Swadikaap.

21 december 2013 - Den Haag, Nederland

Swadikaap, is een gebaar ( handen gevouwen voor je HART) dus een woord en gebaar ineen, het betekend voor mij  HARTELIJK WELKOM,   op me reisblog...kijken of deze uberhaupt werkt, bevestig dan .. mijn .SWADIKAAP. THNXXX.

1. Carla:
    23 december 2013
    Het werkt ben benieuwd naar je reiservaringen. Gr Carla
  2. Marielle:
    24 december 2013
    Hoi André, Happy New Year. Een hele goede reis toegewenst en thanks dat il mag meegenieten van je reis. Groetjes Mariëlle
  3. Ellen:
    25 december 2013
    meemetdree....het werkt. Ben heel benieuwd naar alles wat je meemaakt en natuurlijk de mooie foto's. Gr Ellen
  4. Richard:
    26 december 2013
    Meemetdree, dit is de aftrap voor jouw geweldige reis naar Thailand. We spreken elkaar nog. Gr Richard
  5. Denise en co:
    26 december 2013
    Hi papa,

zo dan kunnen wij ook meegenieten van je reis, maar eerst gaan we samen nog het jaar uitknallen.
    Al ben je nog niet weg, ik ga je ontzettend missen. Ik gun je deze reis van harte, ga lekker ontdekken en kom tot rust

♥Love♥ you lots xxx
  6. Cora:
    1 januari 2014
    Nou, ik ben zeer benieuwd naar je reiservaringen.....geniet ervan!!!
  7. Jurgen:
    3 januari 2014
    Beste André,

Alvast een heel erg prettige vlucht toegewenst!

Ik lees graag je ervaringen.

Take care & alle the best!

Groetjes,

Jurgen
  8. Sylvia Surie:
    Hoi An,

Ik wens je alvast een mooie tijd..en geniet.... en dat je weer heelhuids thuis kom... pas goed op jezelf he!!

Gr, Sylvia
  9. Hanny van Dijk:
    4 januari 2014
    Hallo Andre, ik wens je een hele goede reis en een heleboel mooie momenten. Neem niet te veel mee, anders kan je niet veel mee terug nemen. Veel plezier.
    Gr. Hanny van Dijk
  10. Nico en Annette:
    Ga je volgen!
  11. Andre:
    4 januari 2014
    Dank vóór alle lieve warme welkomswoorden en Nico ik hoop jullie ook in Australië te volgen!
  12. Lydeke:
    5 januari 2014
    Een heel goed 2014.
    Hoop dat je reis alles zal brengen wat je ervan verwacht.
    Veel plezier en een mooie tijd.
    Kom gezond weer terug.
    groetjes,
    Lydeke
  13. Oesha:
    5 januari 2014
    Swadika,
    Tijd naderd, erg spannend.
    Een prettige vlucht.
    Let op de amsterdammertjes!