vertrek in zicht

4 januari 2014 - Zoetermeer, Nederland

Druk aan het inpakken,.ondertussen houdt ik de politieke situatie in Thailand scherp in de gaten,..op 13 Jan wordt Bangkok, voor een groot deel door demonstranten in een z.g. shutdown geplaatst,dit houdt o.a. in dat water en stroom wordt afgesloten van huizen van ministers,..tevens veel blokkades op belangrijke kruispunten,...heb de kaart van Bangkok, met afsluitingen, rode kruizen(lijken wel .Amsterdammertjes zo hihi) de foto rechts,.naaast mijne de foto links gelegd waar ik logeer voor 10 dagen, het groene bolletje is mijn lokatie,...pffff ,zit aan de rand,..van dit randgebeuren,..hopenlijk, loopt het niet weer uit de klauwen en kan ik de stad, optijd verlaten,.zit niet te wachten op een interfentie van het Thaise leger.,alles het te maken met verkiezingin van 2 febr,..waar ik in Phuket ben, 800 km zuidelijker,..echter, in dit district zijn geen officiële stembiljetten uitgegeven,..waar daar weer tot onrust lijdt,...al met al Thailand hou je in,,lekk
er begin.

1. Andre:
    4 januari 2014
    Als mensen oneerlijk behandeld worden ,reageren ze zo, lijkt me meer als logisch en er bemoeien zich zoveel instanties mee, complex gebeuren.
  2. Nico en Annette:
    4 januari 2014
    Ga je volgen!
  3. Cora:
    5 januari 2014
    Nou, Dree, hopelijk ga je niet teveel last krijgen van al die onrust daar! Goede reis, wees voorzichtig en geniet!
  4. Flip:
    6 januari 2014
    Geniet ervan. Nog 3 dagen en dan "jetzt geht los"
  5. Edith:
    Hoi André,
    Ik ga je ook volgen. Op de valreep nog, alle goeds toegewenst voor 2014. Kan niet beter starten dan met een reis naar Thailand!! Succes met alles, goede reis en hopelijk geen last van de onrusten in Bangkok.
  6. Els:
    6 januari 2014
    Don't worry. Bereid ter plekke een goed vluchtplan om snel te kunnen vertrekken, mocht het nodig zijn. Regel een plaatselijke chauffeur of zo, die je kan bellen als je weg wil. Ben je niet afhankelijk van openbaar vervoer. Maar je zit er gelukkig niet middenin.Komt vast allemaal goed. Ga gewoon lekker genieten.
  7. Raymond en Florence:
    7 januari 2014
    Wij wensen je alle goeds toe in dit nieuwe jaar, een hele goede reis en een fantastische tijd daar, geniet ervan maar wees wel op je hoede!
    We gaan je hier volgen en hopen je over 70 dagen gezond en wel weer hier in Zoetermeer te begroeten!
  8. Mirjam:
    7 januari 2014
    Een hele goede reis, succes en ga vooral genieten!
  9. Albert Smit:
    7 januari 2014
    Sawadikap. Wij gaan je reis ook volgen en wensen je een geweldige tour. Vrouwen zeggen daar sawadika en tegen kinderen zeg je sawadie. Have fun kerel.
  10. Sandra:
    7 januari 2014
    Een hele goede en behouden vlucht ! Nu ik bovenstaande bericht lees weet ik wat je bedoelde met je laatste opmerking ha ha. Geniet van je tijd en het heerlijke weer ! XXX
  11. Debby:
    8 januari 2014
    Op dit moment zit je high in the sky, spannend!! Kga je zeker volgen!! XX Deb
  12. Nico en Annette:

T-VIDP2 Squawk
    0153
  13. Sandra:
    8 januari 2014
    Nu al boven India ? Nee toch ? Gebruik je zo'n Plane Finder app op je foon ?
  14. Nico en Annette:
    8 januari 2014
    Flightrader Pro en dat werkt echt nauwkeurig.
  15. Sandra:
    Leuk is dat he :-)
  16. Sylvia Surie:
    9 januari 2014
    Zo kan je de vliegtuig indd volgen...hier ook in de gaten gehouden hoor met dat apje
  17. Andre:
    10 januari 2014
    Maar ik vloog met n 777_200, had wel tracking aan boord, erg prettig, zéker als je weet dat je b.v. over Tibet heen vliegt.
  18. Cora:
    10 januari 2014
    Zooo! Andreetje, mooi verhaal hoor. Leuk zo'n niet-geplande tocht met een boot! Genieten van de omgeving en de andere cultuur. Die insecten lijken me niks, maar schijnen wel heel voedzaam te zijn.
  19. Flip:
    10 januari 2014
    Hey Dree, ik lees met Flip mee, gaaf hoor :) en herkenbaar al die bakken met insecten, groet Paulien
  20. Andre:
    10 januari 2014
    Hoi Pauline,.ja de eiwitbronnen zijn duidelijk anders hier,..gisteren maar weer burgelijk gedaan , bij de Mac Donalds gegegeten,..als voorgerecht, héérlijke mini loempia's..van de straat.