Vlinders op me buik.

20 januari 2014 - Phuket, Thailand

Wel denk nu niet dat ik verliefd ben geworden op een Thaise vrouw, want dan zouden ze erin moeten zitten, Ben vandaag lopend  dwars door Phuket Town heen een vlindertuin wezen bezoeken.Altijd mooi wat van die kleurrijke beesten te zien, het was erg warm vandaag, gisteren had ik een beetje koppijn, kan zomaar van de zon komen, vandaag dus een petje opgedaan en ging een stuk beter.Het geheel was leuk opgezet, er waren speciale kooien, met lekkere hangbanken erin en de temperatuur was niet zo hoog als buiten! Enkele mooie pics gemaakt en in de loop van de middag de wandeling terug naar het hostel gemaakt. Liep ik weer in een fuik, er was al zoveel politie op straat viel me op,..het verkeer werd tegengehouden bij een kruispunt van links,  oh dat is lekker makkelijk kan ik zo oversteken,,..he maar rechts wordt ook tegengehouden,,tig scooters en auto's stonden stil, ik stak over sommige Thaien begonnen te lachen,,ja ik wilde naar me Hostel, kwam daar plots een Bobo uit het leger plm 50 meter van me vandaan, hevig wenkend HIER KOMEN, ik denk nee he ben de klos, Where are You going Sir,..uhh to the Hostel in Phuket Town,...You stay here and wait,! No pictures allowed!,,because VIP persons must pass. Hebben ze gewoon de halve stad plat gelegd omdat er een aantal belangrijke bobo's voorbij moesten,..ja hoor eerst 1 politie auto, toen nog 1 en nog 1...stuk of vijf zes,...de eerste vette Mercedes met geblindeerde ramen zoefde voorbij, toen een auto met zwaar bewapende gaste, leek wel Swatt team,..toen weer een vette Mercedes,..gevolgd door nog en uitsmijters team, politiewagens en een ambulance voor de zekerheid ook erbij, even leek het een ghosttown....Verder een leuk eettentje ontdekt vlak in de buurt, in een straat....dacht ff in The Red Light district te zitten, helemaal rood die straat, he deze verandere later in groen , en weer later in blauw,  brengt wel een aoparte sfeer teweeg.

Morgen is het zover...OP NAAR HET STRAND !!! 35 graden,, tijd voor een lekker duik in het warme zeewater van plm 30 graden,

Wordt vervolgd liefs Andre"

1. Chantal:
    20 januari 2014
    Rare jongens die Thai :-)
    Leuke foto's Dre, ziet er goed uit!
  2. Jolanda:
    20 januari 2014
    Blijft leuk om iedere keer je verhalen te lezen. Al horen en zien we hier op het journaal hele andere dingen jij laat ons de mooie kant weer zien!
  3. Flip:
    neem je undercover camera mee en je vliezen. kijk uit voor flipvissen. mooie foto's vriend.
  4. Harry:
    20 januari 2014
    He Dre niet te dicht bij het riool want ik was een keer met je in een zwembad in oosterhout en je weet wat daar dreef in het water.
  5. Sylvia Surie:
    mooie vlinders An...kijk je uit dat je niet verbrand...op t strand? genietse
  6. Cor de Wit:
    20 januari 2014
    We genieten nog steeds van je avonturen en mooie foto's . geniet er maar van . En misschien werken de vlinders op je buik op den duur in vlinders in je buik. groetjes, Cor
  7. Cora:
    Mooi he vlinders? Ik vind het altijd zo bijzonder, dat je ze helemaal niet hoort.........Veel plezier op het strand!
  8. Andre:
    21 januari 2014
    Oh Harry, aub....SHIT Happens........
  9. Andre:
    Haha

Cor en Riet, ik wist niet dat jullie toekomstvoorspelllers waren...
  10. Andre:
    21 januari 2014
    Gewoon fijn om wéér zoveel reacties te lezen,dit zijn maar proefshots, het echte werk , staat op me spiegelreflex...houden jullie tegoed,.ga er n mooi boekwerk van maken.xxx
  11. Eleonora:
    Geweldig weer om al je avonturen te lezen en zien.... prachtig die vlinders en die foto in die stoel ook erg leuk! En zeker gisteren was het hier ...blue monday de vreselijkste depri dag ,donker nat ,koud bah.... als ik dan jouw mooie verhalen leest en je mooie foto's zie dan wordt ik ook weer een beetje Happy!!!!
    hou je goed ! geniet en ervaar ,doei dikke knuffel Eleonora x
  12. Debby:
    21 januari 2014
    Mooi verhaal, iedereen aan de kant want Dree uit Holland moet er ff langs! :)
    Heb je even goed bekeken op de foto maar ik zie geen vlinder op je buik... weet je zeker dat ze niet in je buik zitten?
    Geniet lekker daar!!
  13. Richard:
    21 januari 2014
    Mooie foto's Dree. En ook nu weer een geweldig verhaal. Ik zie dit al voor me, het begint langzamerhand een film te worden.
    Geniet van de zon, zee en strand.