My own FULL MOON party.

15 januari 2014 - Bangkok, Thailand

Lekker geslapen, ondanks de Brabantse gezelligheid vanmorgen om 6 uur vertrokken zijn richting n Full Moon Party, ik meen op Koh Pang,.ook reisblogvolgers geworden, net als een Amerikaan Jordan Nordstrom, je maakt zo snel en makkelijk vrienden in hostels, vanmiffag nog met een Rasta Duitser zitten babbelen, die al plekken bezocht heeft hier in Thailand, waar ik nog heen gaat, kreeg gelijk goede bruikbare tips mee!.vanmorgen lekker ff het zonnetje gepakt met muziek op de oren, in de middag ff langs geweest bij Starbuck en Deb,..I got him,met echt n typisch Thais iets erop, wat zeg ik lekker niet..gaat dus zoals beloofd de hele reis mee met DrEe.De tijd vliegt, zit al weer 1 week in Bangkok, ondertussen lekker gewend geraakt aan alles om me heen.Niet teveel kilometers vandaag gepakt, wel naar de overkant van de straat geweest voor alwéér n tempel,..een samenkomst van monniken bijgewoond,..mooi die harmonie van stemmen en spreuken te horen,...buiten de tempel lijkt het wel een gaarkeuken, kilo's knoflook,groenten en andere zaken worden schoongemaakt, heerlijke geur,dit alles wordt in MEGA WOKKEN, bereid tot een lekker gerecht, ze gebruiken een roeispaan om door te roeren, zout wordt met met een kilo tegelijk toegevoegd,..er staat een hele ploeg te koken,..ondertussen lopen honden en katten over de tafels heen, die zullen ook wel mesten vermoed ik zo,..hoeveel magen moeten er wel niet gevoed worden..zie foto's.Vanmiddag Koh San Road,..of zoiets afgestruind, dáár gegeten, noedels, met kip en groente,.paar T-shirts en Kettingen gekocht, en andere malle dingen voor n prikkie,.ja afdingen hoort er gewoonweg bij en is een onderdeel wat de Thai goed beheerst,.gewoon met n brede glimlach anders weglopen.....s'avonds ff met de camera op pad geweest om de FULL MOON....te schieten, bést apart sfeertje, voor mij dus geen wilde strandfeesten met Buckets (emmertjes met drank), gewoon me eigen Full MOON Party en die bevalt prima!

1. Els:
    15 januari 2014
    Fijn, dat je zo geniet. Ik kan het me voorstellen. Lekker relaxed , gewoon doen waar je zin in hebt. Iedere dag is spannend en een geweldige ervaring. Geniet lekker verder.
  2. Hanny van Dijk:
    15 januari 2014
    Je bent pas een week weg en je hebt al een koffer vol met verhalen. Eigenlijk reizen we allemaal even met je mee. Doe het wel rustig aan.
  3. Richard:
    15 januari 2014
    Blijven lachen en genieten.
  4. Lunamaya:
    Vind Ik Leuk:)Keep up the good workken:P
  5. Berna:
    16 januari 2014
    Geweldige reis, Andre. Ik reis met je mee.
  6. Albert Smit:
    16 januari 2014
    Hey Dree, de vriendelijkheid daaro kunnen wij wat van leren. Leuk om te horen dat je het naar je zin hebt. Wij volgen je meemetdree blog. Groetjes, Albert en Irma
  7. Debby:
    16 januari 2014
    Me zo happy met een echte Starbucksmok uit Bangkok dat rijmt! We reizen idd allemaal een btje met je mee Dree! Wat een dingen maak jij mee zeg! Heel gaaf! XX
  8. Sylvia Surie:
    17 januari 2014
    Hey, neem je niet teveel mee anders zit je weer met overgewicht en daar kan he niks achterlaten..:-P
  9. Dirkje:
    18 januari 2014
    koh san road geslapen toen ik 29 was, 4 jaar later weer en toen was het al zooooo veranders, is nu niet meer te herkennen hoorde ik maar lekker eten en makkelijk een trip te boeken daar. jaloers hoor.